WIZZ járattörlés


Épp most törölte a WizzAir a nyaralásunkat, ami várható volt, a görög szigetek júniusban még nem látogathatók. Viszont így első kézből meg tudjuk mutatni, hogy milyen kompenzációra számíthatunk járattörlés esetén: mennyi pénz vagy pont jár, mikorra lehet átfoglalni, meddig kell dönteni... Itt a WizzAir email a törlésről, minden tudnivalóval:


Kedves A net kukaca,

Sajnálattal értesítjük, hogy a QQQQQQ foglalási kód alatt lévő járatát töröltük.
Az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük.

Fontos!

Ezt az üzenetet Ön, mint QQQQQQ foglalási kód alatt lévő foglalás létrehozója és kapcsolattartója kapja. Az Ön felelőssége a foglalásban lévő összes utas tájékoztatása.

 

Kérjük jelentkezzen be a wizzair.com oldalon, ahol az alábbi lehetőségek közül választhat a Légi személy- és poggyászfuvarozási üzletszabályzat 15.1.2 számú szakasza értelmében:

 

A JÁRAT(OK) ÁTFOGLALÁSA

Átfoglalhat másik saját járatunkra ugyanezen, vagy – ha szükséges – az eredetihez hasonló, másik útvonalon, az eredeti járat menetrend szerinti indulása előtt legfeljebb 14, illetve utána legfeljebb 60 napra, a rendelkezésre álló helyek függvényében.

Ez a leggyorsabb módja, hogy új járatot válasszon a foglalásban szereplő minden utasnak.

Kérjük vegye figyelembe, hogy az új járaton nem kapja meg automatikusan az eredeti járaton kiválasztott ülőhelyet.
Ha az eredeti ülőhelyért díjat fizetett, a megfelelő egyenleg felhasználásával másik ülőhelyet választhat. Ha nem szeretné felhasználni az egyenleget az ülőhelyválasztásra, kérheti a díj visszatérítését is.

120%-OS FOGLALÁSI JÓVÁÍRÁS

Igényelheti a törölt járat (valamint adott esetben a visszaút) teljes értékének jóváírását a WIZZ-számláján, extra 20% bónusszal kiegészítve WIZZ-kredit formájában. A kreditösszeg a jóváírást követően azonnal az Ön rendelkezésére áll, és a jóváírástól számított két éven belül felhasználható új foglalások létrehozására, valamint kiegészítő szolgáltatások megvásárlására.

Kérjük vegye figyelembe hogy a jóváírt összeg nem tartalmazza a partnerszolgáltatások árát (repülőtéri transzfer, hotelfoglalás, autóbérlés). Ezek a partnerszolgáltatások nem törlődnek automatikusan, törlési és visszatérítési igényével közvetlenül a szolgáltatóhoz kell fordulnia.

Tájékoztatjuk, hogy Ön (mindazon utasok helyett és nevében is, akik részére a fentiek szerinti foglalást elvégezte) jogosult a WIZZ-kreditek helyett a 100%-os összeg pénzre történő átváltását is kérni a WIZZ profiljában. Erre banki átutalás vagy az eredeti foglalás során használt bankkártyára való visszatérítés útján kerülhet sor. Kérjük vegye figyelembe, hogy ebben az esetben a kreditekhez hozzárendelt extra 20%-os jóváírás nem érvényesíthető.

 

Kérjük vegye figyelembe, hogy legkésőbb az eredeti járat indulása előtt 3 órával választania kell a fent felsorolt lehetőségek közül.

A választáshoz kérjük jelentkezzen be a WIZZ profiljába és kövesse az instrukciókat online:

JELENTKEZZEN BE

Amennyiben a fent leírtakkal kapcsolatban nehézségekbe ütközik, kérjük vegye fel a kapcsolatot a telefonos ügyfélszolgálatunkkal.

Köszönjük szíves megértését!
A Wizz Air ügyfélszolgálata

Kérjük, NE válaszoljon erre az e-mailre, mert ez a postafiók nem fogadja a beérkező üzeneteket.

 



✈ Segítünk spórolni: WizzAir tippek és trükkök


💳 Pénzügyek az utazás alatt: a nagy utazós bankkártya teszt: Curve, Revolut, Transferwise - saját bőrünkön próbáltuk ki, hogy melyik kártyát éri meg használni, hogy a lehető legtöbbet spóroljunk az árfolyamváltásokon.