Korábban már megírtuk, hogy júniusban még a görög a nyaralószigetek nem fogadnak turistákat, ezért a Wizz sem indít járatokat, törölték a miénket is. Tudomásul vettük, valószínűleg úgysem utaztunk volna, rendben is van. A dolog azonban furcsa fordulatot vett, ugyanis a nem létező járatunkra elkezdtek érkezni a szokásos upselling emailek, mégpedig, hogy vásároljuk ülőhelyeket és priority szolgáltatást! Egy pillanatra elbizonytalanított minket a helyzet, de nem, nem fog elindulni a járatunk, csak hiba csúszhatott a számítógépes rendszerükbe és olyan emaileket is kiküldenek, amiket talán nem kellene. Vagy csak nagyon kell a bevétel 😜
Kedves Wizz, köszönjük a remek ajánlatot, de most nem élünk vele...
Update: megkaptuk a becsekkolásra buzdító emailt is a törölt járatunkra 😆😆😆